UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

utorok 8. marca 2016

Rýchle miništrúdle s orechovo-jablkovou plnkou



Potrebujete niečo megarýchle a zároveň fantastické upiecť ? 
Skúste tieto štrúdličky, dostala som skvelý tip na kupované lístkové cesto, ale veľmi som tomu nedávala šancu, lebo vždy si pripravujem len domáce falošné a kupovaným neverím. No dala som mu šancu a naozaj mi padla sánka, je úžasné, odporúčam vyskúšať. Recept je len na jedno cesto, 12 štrúdličiek, ale keď si kúpite viac cesta, stačí zdvojnásobiť pomer plnky.
Ak by mal niekto záujem ako pripravujem falošné cesto, recept nájdete TU

plnka:


50 g mletých vlašských orechov

1 olúpané nastrúhané jablko

2 lyžice práškového cukru

pár kvapiek citrónovej šťavy

Všetko zmiešať.


 1 lístkové cesto - chladené, už rozvaľkane 

1 vajíčko na potretie


1.
Cesto rozrolujeme pokrájame ako to mám na fotke, polovicu každého dielika potrieme vajíčkom, položíme naň pripravenú plnku, preložíme a okraje dôkladne pritlačíme.
2.
Povrch potrieme vajíčkom
a pečieme vo vyhriatej rúre cca 20 - 25 minút pri teplote 190°C.
3. 
Po upečení posypeme práškovým cukrom.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.